Jak nakupovat

Jak nakupovat

Nákup, doprava a placení zboží

Nákup lze provést výběrem položek produktů na E-shopu a jejich umístěním do košíku.

Poté můžete přejít přímo do pokladny, kde je nutné vyplnit Vaše fakturační a kontaktní údaje (pokud již nejste registrovaným uživatelem). Další krok je výběr způsobu doručení - viz níže. Následně proveďte výběr způsobu platby. V kroku souhrn objednávky jejím potvrzením Vaší objednávku odešlete a tak je brána za závaznou.

Informace o zboží uvedené v internetovém obchodě prodávajícího nejsou závaznou nabídkou a mají pouze informativní charakter. Fotografie uvedené na stránkách obchodu mají ilustrativní charakter.

Osobní odběr - v areálu společnosti SP Trend s.r.o. v Libočanech č.p. 206 , si zboží osobně vyzvednete. Pokud je u zboží napsáno, že je skladem, tak se pro něj můžete stavit ihned. U předobjednávek či zboží, které není momentálně na skladě, vám pošleme automaticky email, hned jak dorazí na sklad.

Platba je v hotovosti.

Naše provozovna je otevřena od pondělí do pátku od 07:30 do 16:00 hodin.


Česká pošta - balík do ruky nebo balík na poštu (do délky zásilky 100cm)

Jedná se o přepravu České pošty, kdy je balík dopraven do 1-2 dnů od podání. U dobírky vydáváte peníze až po obdržení zásilky dopravci, který si od vás vezme hotovost.

Sběrná služba Fofr - balík do ruky (nad délku zásilky 100cm)

Jedná se o přepravu, kdy je balík dopraven do 1-2 dnů od podání. U dobírky vydáváte peníze až po obdržení zásilky dopravci, který si od vás vezme hotovost. U přepravce je možná i platba kartou.


Platba předem, platba převodem na účet:

Po dokončení objednávky obdržíte email, kde jsou uvedeny potřebné platební údaje (číslo účtu, variabilní symbol a požadovaná částka). Po připsání peněz na náš účet zboží, pokud je skladem, posíláme. Převod peněz mezi bankami trvá přibližně 1-2 pracovní dny.

Cena za dopravu se vám vypočítá v druhém kroku pokladny v závislosti na zvoleném druhu platby a dopravy.